Thursday, February 16, 2006

Malo o nadlanu.com ... da li je ili nije - na dlanu - pitanje je sad?

Ono malo što pratim blogove i malo više forume ... poduhvat nadlanu.com je dočekan na nož kod stručnijih korisnika. Hehehe ... ko bi ga znao da li je to zaista tako? Pošto sam novi korisnik ... moram da se uverim sam :-)

Priznaću da me je malo užasnuo dolazak na naslovnu stranu - puno šarenila, zaista. ... Nebitno, ako je to portal i ako ga koristiš, znaćeš gde je ono što ti treba, jel? A kako znati kad dođeš prvi put?

Meni nije bilo nešto teško, najverovatnije što sam tražio - "šta kao korisnik mogu tu da dobijem?" - a za to je potrebno da se prvo registrujem ;-) - i BINGO - u samom vrhu stranice, iznad sveg onog pomenutog šarenila, među jednostavnim (neko bi rekao "ružnim" - ja ne, više volim jednostavno - ali definitivno stoji da odudara od ostatka stranice) linkovima piše "Prijava". Klik ...

E, u središnjem delu stranice je jednostavni formular s 4 polja - istina je da su opisi polja na engleskom, a natpis na dugmetu za prosleđivanje na srpskom ... nisam se dao zbuniti :-) - popunio sam sva polja (da prevedem, za svaki slučaj: korisničko ime, lozinka, ponovite lozinku, email adresa) i na dugme klik ...

Korisnik je kreiran, sa nestrpljenjem očekujemo Vašu interakciju na Portalu!
  • Ako želite da idete na Chat, kliknite ovde.
  • Ako želite na napravite Blog, kliknite ovde
:-) ... slatko ... ostatak priče drugom prilikom, kad se usudim da kliknem na neki od linkova. Mala napomena - još nisam dobio nikakav mail od njih, ko zna zašto je to dobro :-D

1 comment:

Anonymous said...

Ko da su ga Woodstock pravili: lila pa zeleno pa plavo pa crveno pa narandzasto...